Камп'ютэрныя тэхналогіі
Навучальныя тэхналогіі разам з выкарыстаннем камп'ютэрнай тэхнікі і спецыялізаванага праграмнага забеспячэння дазваляюць зрабіць працэс засваення матэрыялу вучнямі больш якасным і дынамічным.
Актыўнае выкарыстанне падобных праграм прыводзіць не толькі да развіцця лагічнага мыслення, памяці, прасторавага ўяўлення, увагі, рухальнай актыўнасці, творчых здольнасцяў, але і павышае камп'ютарную граматнасць
"Алік ідзе ў школу"
На прыкладзе гульні «Баба-Яга вучыцца чытаць» дзеці знаёмяцца з літарамі алфавіту з дапамогай прыёмаў візуалізацыі, навучаюцца складанні складоў, слоў з апорай на малюнак.
Вывучаючы гульню "Вясёлыя маторы" дзеці вучацца суаднясенню прадметаў па колеры і форме, фармуюць ўмення знаходзіць выхад з лабірынтаў, арыентавацца ў напрамках руху, вучыцца канструяваць па ўзоры, знаходзіць адсутнічаюць часткі цэлага, вучыцца бачыць канчатковы вынік дзеянняў, развіваюць хуткасць рэакцыі і дакладнасць рухаў рукі.
Усе навучальныя гульні:
№ | Тэма | Назва |
1 | Развіццё мыслення, фанематычнага слыху, глядзельнага ўспрымання, граматычнага ладу | «Баба Яга учится читать» |
2 | Развіццё мыслення, глядзельнага ўспрымання, арыентацыі ў прасторы | «Баба Яга: Пойду туда, не знаю куда» |
3 | Развіццё зрокава-маторнай каардынацыі, памяці, увагі, славесна-лагічнага мыслення | «Весёлые моторы» |
4 | Развіццё сенсомоторной рэакцыі, граматычнага ладу прамовы, мыслення | «Алик. Скоро в школу» |
5 | Развіваць уменні суадносіць прадметы, глядзельнае ўспрыманне, мысленне | «Незнайкина грамота» |
6 | Развіццё розных матэматычных навыкаў | «Состав числа» |
7 | Развіццё часовых уяўленняў, глядзельнай памяці, мыслення | «Лента времени» |
8 | Развіццё часовых уяўленняў, глядзельнай памяці, мыслення | «В городском дворе» |