Камп'ютэрныя тэхналогіі
РусскийМоваEnglish
Карта сайта Электронны зварот На галоўную

Меню

Галоўная
Skip Navigation Links

Каляндар навінаў

<<верасень, 2017>>
пнаутсрчтптсбнд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Навiны

 

 20.09.2017  План мерапрыемстваў на 6 школьны дзень (23.09.2017)

Марыя Сідараўна раскажа пра кулінарныя сакрэты свету

больш падрабязна...

 

 19.09.2017  12 дыпломаў Шкаліяды

2/3 ад усіх дыпломаў за нашымі вучнямі

больш падрабязна...

 

 18.09.2017  7 аб'яднанняў па інтарэсах

На ўсе густы))

больш падрабязна...

 

 18.09.2017  Вынікі 6-ага дня (16 верасня 2017)

Фотасправаздача з мерапремстваў

больш падрабязна...

 

 18.09.2017  Сумесная акцыя настаўнікаў, бацькоў і вучняў

Мама Валіка Сакалоўскага Анастасія Сяргееўна зрабіла Заполле крышачку больш зялёным))

больш падрабязна...

 

 17.09.2017  Метадычныя аб'яднанні ў 2017/2018 навучальным годзе

Ёсць некалькі і ў нашай школе

больш падрабязна...

 

 17.09.2017  35 факультатываў чакаюць вас

Калі вы не вызначылісь з наведваннем факультатываў, гэта не азначае, што мы вас на іх не чакаем))

больш падрабязна...

 

 14.09.2017  Паўдзельнічаем ў азеляненні тэрыторыі школы?

Мама Валіка Сакалоўскага (6 клас) кліча паўдзельнічаць у "зялёнай" справе

больш падрабязна...

 

 14.09.2017  Лілія Аляксандраўна і Людміла Уладзіміраўна чакаюць вас на свае мерапрыемствы

950-годдзю Мінска прысвячаецца...

больш падрабязна...

Кантактная інфармацыя

Адрас: Мінская вобласць, Чэрвеньскі р-н, аг.Заполле, в.Мінская, 12
Тэлефон: 8-01714-46-6-38
e-mail:zapolle@cherven.edu.by

Cтатыстыка наведванняў

Яндекс.Метрика

Рейтинг@Mail.ru

 

Камп'ютэрныя тэхналогіі

Навучальныя тэхналогіі  разам з выкарыстаннем камп'ютэрнай тэхнікі і спецыялізаванага праграмнага забеспячэння дазваляюць зрабіць працэс засваення матэрыялу вучнямі больш якасным і дынамічным. 
Актыўнае выкарыстанне падобных праграм прыводзіць не толькі да развіцця лагічнага мыслення, памяці, прасторавага ўяўлення, увагі, рухальнай актыўнасці, творчых здольнасцяў, але і павышае камп'ютарную граматнасць

"Алік ідзе ў школу"

На прыкладзе гульні «Баба-Яга вучыцца чытаць» дзеці знаёмяцца з літарамі алфавіту з дапамогай прыёмаў візуалізацыі, навучаюцца складанні складоў, слоў з апорай на малюнак.

Вывучаючы гульню "Вясёлыя маторы" дзеці вучацца суаднясенню прадметаў па колеры і форме, фармуюць ўмення знаходзіць выхад з лабірынтаў, арыентавацца ў напрамках руху, вучыцца канструяваць па ўзоры, знаходзіць адсутнічаюць часткі цэлага, вучыцца бачыць канчатковы вынік дзеянняў, развіваюць хуткасць рэакцыі і дакладнасць рухаў рукі.

Усе навучальныя гульні:

Тэма

Назва

1

Развіццё мыслення, фанематычнага слыху, глядзельнага ўспрымання, граматычнага ладу

«Баба Яга учится читать»

2

Развіццё мыслення, глядзельнага ўспрымання, арыентацыі ў прасторы

«Баба Яга: Пойду туда, не знаю куда»

3

Развіццё зрокава-маторнай каардынацыі, памяці, увагі, славесна-лагічнага мыслення

«Весёлые моторы»

4

Развіццё сенсомоторной рэакцыі, граматычнага ладу прамовы, мыслення

«Алик. Скоро в школу»

5

Развіваць уменні суадносіць прадметы, глядзельнае ўспрыманне, мысленне

«Незнайкина грамота»

6

Развіццё розных матэматычных навыкаў

«Состав числа»

7

Развіццё часовых уяўленняў, глядзельнай памяці, мыслення

«Лента времени»

8

Развіццё часовых уяўленняў, глядзельнай памяці, мыслення

«В городском дворе»