Метады каррэкцыйнай работы
РусскийМоваEnglish
Карта сайта Электронны зварот На галоўную

Меню

Галоўная
Skip Navigation Links

Каляндар навінаў

<<красавік, 2017>>
пнаутсрчтптсбнд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Навiны

 

 26.04.2017  Крок за крокам

Красавік – стаў насычаным на розныя мерапрыемствы для таленавітых і высокаматываваных вучняў

больш падрабязна...

 

 25.04.2017  Вынікі шостага школьнага дня (22 красавіка)

Фотасправаздача з мерапрыемстваў шостага школьнага дня

больш падрабязна...

 

 20.04.2017  Шосты школьны дзень. Мерапрыемствы на 22 красавіка

Успомнім Чарнобыльскую трагедыю

больш падрабязна...

 

 19.04.2017  Чэмпіянат Чэрвеньскага раёна. Вынікі

"Обжоры Жоры" і "Блізкія кантакты трэцяй ступені" сярод лепшых

больш падрабязна...

 

 17.04.2017  Вынікі шостага школьнага дня (15 красавіка)

Фотасправаздача з мерапрыемстваў шостага школьнага дня

больш падрабязна...

 

 16.04.2017  Чэмпіянат Чэрвеньскага раёна. Сезон 2016-2017

18 красавіка сустракаемся з "Голосом Йети" і "Бермудским шестиугольником"

больш падрабязна...

 

 13.04.2017  Першыя на касмічным фестывалі

Мы першыя ў Чэрвеньскім раёне!

больш падрабязна...

 

 13.04.2017  Шосты школьны дзень. Мерапрыемствы на 15 красавіка

Што мы ведаем пра паводзіны ў Інтэрнэце

больш падрабязна...

 

 09.04.2017  Першыя на занальных спаборніцтвах

4 красавіка нашы хлопцы занялі першае месца на занальных спаборніцтвах па валейболе

больш падрабязна...

Кантактная інфармацыя

Адрас: Мінская вобласць, Чэрвеньскі р-н, аг.Заполле, в.Мінская, 12
Тэлефон: 8-01714-46-6-38
e-mail:zapollel@cherven.edu.by

Cтатыстыка наведванняў

Яндекс.Метрика

Рейтинг@Mail.ru

 

Пункт карэкцыйна-метадычнай дапамогі

Мэта:  аказанне карэкцыйнай дапамогі вучням, якія маюць адхіленні ў развіцці вуснай прамовы, якія ў далейшым могуць выклікаць парушэнне пісьмовай мовы, іншымі словамі прафілактыка другасных парушэнняў, а так жа карэкцыя ўжо наяўных парушэнняў пісьмовай мовы.

Задачы: карэкцыя парушэнняў вуснай і пісьмовай мовы; своечасовае папярэджанне і пераадоленне цяжкасцяў засваення адукацыйных праграм; растлумачэнне спецыяльных ведаў сярод педагогаў, бацькоў (законных прадстаўнікоў) вучняў

Дзейнасць настаўніка-дэфектолага

  • на аказанне карэкцыйнай дапамогі дзецям з праблемамі ў маўленчым развіцці;
  • абапіраецца на прынцыпы: навуковасці, сістэмнасці, ўзаемадзеяння, крэатыўнасці;
  • дасягаецца праз сродкі: традыцыйныя і нетрадыцыйныя метады і прыёмы; шматпланавыя заданні развіваючага характару; інавацыйныя і гульнявыя тэхналогіі; ўзаемадзеянне з усімі звёнамі педагагічнага працэсу

Напрамкі:

  • развіццё гукавага боку прамовы, карэкцыя дэфектаў вымаўлення;
  • фарміраванне сувязны выразнай прамовы на базе правільна вымаўляюцца гукаў;
  • развіццё і ўдасканаленне псіхалагічных перадумоў да навучання;
  • фарміраванне паўнавартасных навучальных уменняў;
  • развіццё і ўдасканаленне камунікатыўнай гатоўнасці да навучання;
  • фарміраванне камунікатыўных уменняў і навыкаў, адэкватных вучэбнай дзейнасці.

Для паспяховай працы з дзецьмі ў нашым кабінеце арганізаваны наступныя зоны дапамогі:

Зона развіцця дробнай маторыкі і канструктыўнага праксісу

Зона развіцця артыкуляцыйнай маторыкі і пастаноўкі гукаў

зона рэлаксацыі

Зона сэнсарнага вопыту

Зона тэхнічных сродкаў навучання

Зона развіцця дробнай маторыкі і канструктыўнага праксісу

Вучэбная зона

Метады і прыёмы, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце ў дзецьмі:

Музыкатэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі 

Пескатэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі

Водатэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі

Ароматэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі

'

Су-джок-тэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі