Пункт карэкцыйна-метадычнай дапамогі
Мэта: аказанне карэкцыйнай дапамогі вучням, якія маюць адхіленні ў развіцці вуснай прамовы, якія ў далейшым могуць выклікаць парушэнне пісьмовай мовы, іншымі словамі прафілактыка другасных парушэнняў, а так жа карэкцыя ўжо наяўных парушэнняў пісьмовай мовы.
Задачы: карэкцыя парушэнняў вуснай і пісьмовай мовы; своечасовае папярэджанне і пераадоленне цяжкасцяў засваення адукацыйных праграм; растлумачэнне спецыяльных ведаў сярод педагогаў, бацькоў (законных прадстаўнікоў) вучняў
Дзейнасць настаўніка-дэфектолага
- на аказанне карэкцыйнай дапамогі дзецям з праблемамі ў маўленчым развіцці;
- абапіраецца на прынцыпы: навуковасці, сістэмнасці, ўзаемадзеяння, крэатыўнасці;
- дасягаецца праз сродкі: традыцыйныя і нетрадыцыйныя метады і прыёмы; шматпланавыя заданні развіваючага характару; інавацыйныя і гульнявыя тэхналогіі; ўзаемадзеянне з усімі звёнамі педагагічнага працэсу
Напрамкі:
- развіццё гукавага боку прамовы, карэкцыя дэфектаў вымаўлення;
- фарміраванне сувязны выразнай прамовы на базе правільна вымаўляюцца гукаў;
- развіццё і ўдасканаленне псіхалагічных перадумоў да навучання;
- фарміраванне паўнавартасных навучальных уменняў;
- развіццё і ўдасканаленне камунікатыўнай гатоўнасці да навучання;
- фарміраванне камунікатыўных уменняў і навыкаў, адэкватных вучэбнай дзейнасці.
Для паспяховай працы з дзецьмі ў нашым кабінеце арганізаваны наступныя зоны дапамогі:
Зона развіцця дробнай маторыкі і канструктыўнага праксісу
Зона развіцця артыкуляцыйнай маторыкі і пастаноўкі гукаў
зона рэлаксацыі
Зона сэнсарнага вопыту
Зона тэхнічных сродкаў навучання
Зона развіцця дробнай маторыкі і канструктыўнага праксісу
Вучэбная зона
Метады і прыёмы, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце ў дзецьмі:
Музыкатэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі
Пескатэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі
Водатэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі
Ароматэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі
�'
Су-джок-тэрапія. Нетрадыцыйныя метады карэкцыі