Значнымі паказчыкамі эфектыўнасці работы былі і застаюцца вынікі алімпіяд па прадметах і конкурсах даследчых работ навучэнцаў. Вынікі ўдзелу ў 2 этапе рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах наступныя:
Год
|
Колькасць удзельнікаў
|
% ад вучняў VІІІ-ХІ класаў
|
Колькасць атрыманых дыпломаў
|
Паспяховасць
|
2015/2016
|
20
|
45%
|
4
|
20%
|
2016/2017
|
20
|
35%
|
6
|
30%
|
2017/2018
|
16
|
29%
|
5
|
31%
|
2018/2019
|
21
|
37%
|
11
|
52%
|
2019/2020
|
20
|
34%
|
6
|
30%
|
2020/2021
|
17
|
27%
|
6
|
35%
|
2021/2022
|
14 |
24%
|
8
|
57%
|
Аналізуючы эфектыўнасць удзелу навучэнцаў у другім этапе рэспубліканскай алімпіяды, можна адзначыць, што колькасць дыпломаў не змянілася. Вучаніца ІХ класа стала ўдзельніцай ІІІ этапу рэспубліканскай алімпіяды па вучэбным прадмеце “Біялогія” (2020/2021 – 1 вучань па вучэбным прадмеце “Геаграфія”, 2018/2019 – 2 вучні па вучэбных прадметах “Геаграфія”, “Матэматыка”, у 2017/2018 навучальным годзе - 1 вучань па вучэбным прадмеце “Геаграфія”, у 2016/2017 – 1 вучань па вучэбным прадмеце “Матэматыка”). У 2021/2022 навучальным годзе вучні ўстановы адукацыі паўдзельнічалі ў алімпіядах амаль па ўсіх прадметах. Можна адзначыць, што патэнцыял маюць наступныя вучні: Няхай А. – біялогія, Какорына В. – грамадазнаўства, Савянок К. – беларуская мова.
У 2021/2022 навучальным годзе вучні ўстановы адукацыі таксама прынімалі ўдзел у Інтэрнэт-алімпіядах і дыстанцыйных алімпіядах, аднак высокіх вынікаў не атрымалі (2020/2021 – 1 дыплом, 2019/2020 – 1 дыплом, 2018/2019 – 2 дыпломы).
У 2021/2022 навучальным годзе 5 вучняў прынялі ўзел у алімпіядзе па вучэбных прадметах, якую праводзіла УА “БДПУ імя М. Танка” (2018/2019 – 7, 2019/2020 – 3, 2020/2021 - 3).
У 2022 годзе на ўзроўні раённага конкурса работ даследчага характару вучні ўстановы адукацыі атрымалі 2 дыпломы (прынялі ўдзел 3 работы) па вучэбных прадметах “Гісторыя Беларусі” (вучніца ХІ класа Седлер К.), “Беларуская мова” (вучаніца VІ класа Шыдлоўская Г.). Акрамя таго вучань VІІІ класа Собалеў Мікіта прыняў удзел у конкурсе работ даследчага характару (канферэнцыі) вучняў устаноў адукацыі Мінскай вобласці рэспубліканскім конкурсе работ даследчага характару і атрымаў дыплом другой ступені на абласным конкурсе у секцыі “Інфарматыка” (2020/2021 навучальным годзе на гэтым жа конкурсе ён атрымаў дыплом трэцяй ступені).
Некалькі гадоў запар вучні ўстановы адукацыі ўдзельнічаюць у алімпіядзе па фінансавай граматнасці. 2016/2017, 2017/2018 навучальныя гады былі паспяховымі на ўзроўні раёна, аднак удзельнікі 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 навучальных гадоў мелі недастатковую падрыхтоўку. У 2021/2022 навучальным годзе вучнь ХІ класа Сіўчык Арцем стаў прызерам раённага этапа і прыняў удзел у абласным.
У раённым этапе фестывалю “Я – даследчык” навучэнцы кожны год абараняюць гонар установы адукацыі і ўпершыню сталі пераможцамі толькі ў 2017/2018 навучальным годзе (секцыі “Нежывая прырода”, дыплом першай ступені ў вучня ІV класа Сушчык У. - кіраўнік настаўнік біялогіі Кудравец Л.У.). У 2019/2020 навучальным годзе поспеху (дыплом першай ступені) дабілася вучаніца ІV класа Шыдлоўская Г. – кіраўнік Цітова Л.Р. Яна атрымала сертыфікат удзельніка фестывалю Мінскай вобласці. У 2021/2022 навучальным годзе работу прадставіў вучань ІV класа Шараварскі Арцем, які і заняў першае месца ў секцыі “Гуманітарныя веды”.
Штогод вучні нашай установы адукацыі ўдзельнічаюць у міжнародных конкурсах “Кенгуру”, “Буслік”, “Журавлик", “Сініца”, “Глабусёнак”, “Інфамышка”, “Каласок” маюць прызавыя месцы на ўзроўні раёна.
У 2021/2022 навучальным годзе навучэнцы ўстановы адукацыі працягнулі традыцыю прыняцця ўдзелу ў міжнародным конкурсе па інфарматыцы «Бобёр-2021» - 13 вучняў і атрымалі 2 дыпломы (2019/2020 – 1 дыплом, 2018/2019 – 1, 2019/2020- 3 ).
Для сябе ў 2021/2022 навучальным годзе вучні адкрылі шэраг алімпіяд, гэта:
- алімпіяды вядучага агульнаадукацыйнага партала “Інфаўрок” – прынялі удзел вучні пяці класаў;
- алімпіяды інавацыйнага інтэрнэт-рэсурсу “ЯКласс”;
- аграрна-педагагічнае адукацыйнае мерапрыемства АГРАГІЯДА, якое праводзілася пры ўдзеле установы адукацыі «Гродзенскі дзяржаўны аграрны ўніверсітэт».
Зыходзячы з вышэй пералічанага, можна адзначыць станоўчыя вынікі, якія дае распрацаваная сістэма падрыхтоўкі алімпіяднікаў. Акрамя таго педагогам-псіхолагам і настаўнікамі-прадметнікамі зроблена шмат і ў накірунку ранняга выяўлення здольнасцей па асобных прадметах.
Кожны год выхаванцы заняткаў па інтарэсах “Бісерапляценне” (педагог дадатковай адукацыі Корзун Л.А.), “Клякса” (педагог дадатковай адукацыі Вяргейчык К.Б.) удзельнічаюць у раённых выставах дэкаратыўна-прыкладной творчасці, дзе адзначаецца іх высокі ўзровень.
разгарнуць » / « згарнуць