|
Пройдзена ў класе (калі працавалі па падручніку)
|
Дамашняе заданне
|
5 клас
|
1
|
сусв. гіст.
|
§ 22,23
|
§ 23
|
2
|
матэм
|
Зборнік с.41 № 1,2,3, 6,8,11,18
|
с.41 № 5,10,15,20
|
3
|
рус.мова
|
§ 22, упр.212, 213,218
|
§ 22 упр.219
|
4
|
ГЗС
|
|
|
5
|
бел.мова
|
|
|
6
|
АБЖ
|
|
|
6 клас
|
1
|
прац.навуч
|
|
|
2
|
прац.навуч
|
|
|
3
|
бел.мова
|
пр. 383
|
пр. 387
|
4
|
бел.літ
|
|
с. 281-291
|
5
|
матэм
|
Мноства № 2,3,5,6,7,8, 9,10,11
|
№ 1,4,12
|
7 клас
|
1
|
мастацтва
|
|
|
2
|
бел.мова
|
пр. 288
|
§ 41-42, пр.292
|
3
|
матэм
|
Самастойная работа
|
§ 31 № 277
|
4
|
біялогія
|
Практычная работа № 10
|
Практычная работа № 10
|
5
|
англ.мова
|
Ex. 2a. b. p.231-239
|
Ex. 2a. b. p.240-241
|
6
|
ГЗС
|
|
|
8 клас
|
1
|
інфарматыка
|
§24. Ілюстраванне тэкставага дакумента. Устаўка рысункаў. Устаўка аб’ектаў WordArt і SmartArt. Фарматаванне аб’ектаў
|
https://vk.com/infogramada?w=wall-193902895_54/all
|
2
|
рус.мова
|
§ 40 упр.368,369
|
§ 40 упр.370 (І)
|
3
|
англ.мова
|
WB-2. Lesson 1 p.60
|
WB-2. Lesson 2. p.61-63 (Нем.яз) Ub 3d.e s.22
|
4
|
матэм
|
|
|
5
|
фізіка
|
§ 37, лабораторная работа
|
§ 37
|
6
|
гіст. Бел.
|
§ 25,26
|
§ 25,26, табліца
|
9 клас
|
1
|
англ.мова
|
Ex. 2b.с.3 , p.232-233
|
Ex. 4а,b, p. 233-234
|
2
|
фізіка
|
§ 36, задачи са сборника
|
§ 36,пр.29 (2,3)
|
3
|
Матэм (Зборнік)
|
№ 4В-65;№5 В-71; № 6 В-31,11, 69; № 7В-13№ 8В-61
|
№ 4 В-66;№ 5В-66;№7 В-14;№6 В-12,32
|
4
|
грамадазн.
|
§20. Медыякультура сучаснага грамадства
|
https://vk.com/infogramada?w=wall-193902895_61/all
|
5
|
прац.нав.
|
|
|
6
|
біялогія
|
§ 46
|
§ 46
|
7
|
ГЗС
|
|
|
10 клас
|
1
|
руск.літ
|
И.Бунин “Темные аллеи”
|
Прочитать рассказ “Господин из Сан-Франциско”
|
2
|
прац.нав.
|
|
|
3
|
геаграфія
|
§ 60
|
§ 60
|
4
|
матэм
|
№1.161(няц),1.165(няц), 1.167(няц),1.168(няц), 1.169(няц),
|
П.1.9,№1.161(ц),1.165(2,4,6), 1.167(ц),1.169(2,4,6)
|
5
|
інфарм.
|
§18.2. Выкарыстанне інструментаў таблічнага працэсара для рэалізацыі і даследавання мадэлей з розных прадметных галін
|
https://vk.com/infogramada?w=wall-193902895_45/all
|
6
|
прац.нав.
|
|
|