Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Камп'ютэрныя тэхналогіі

Камп'ютэрныя тэхналогіі

Навучальныя тэхналогіі  разам з выкарыстаннем камп'ютэрнай тэхнікі і спецыялізаванага праграмнага забеспячэння дазваляюць зрабіць працэс засваення матэрыялу вучнямі больш якасным і дынамічным. 
Актыўнае выкарыстанне падобных праграм прыводзіць не толькі да развіцця лагічнага мыслення, памяці, прасторавага ўяўлення, увагі, рухальнай актыўнасці, творчых здольнасцяў, але і павышае камп'ютарную граматнасць

"Алік ідзе ў школу"

На прыкладзе гульні «Баба-Яга вучыцца чытаць» дзеці знаёмяцца з літарамі алфавіту з дапамогай прыёмаў візуалізацыі, навучаюцца складанні складоў, слоў з апорай на малюнак.

Вывучаючы гульню "Вясёлыя маторы" дзеці вучацца суаднясенню прадметаў па колеры і форме, фармуюць ўмення знаходзіць выхад з лабірынтаў, арыентавацца ў напрамках руху, вучыцца канструяваць па ўзоры, знаходзіць адсутнічаюць часткі цэлага, вучыцца бачыць канчатковы вынік дзеянняў, развіваюць хуткасць рэакцыі і дакладнасць рухаў рукі.

Усе навучальныя гульні:

Тэма

Назва

1

Развіццё мыслення, фанематычнага слыху, глядзельнага ўспрымання, граматычнага ладу

«Баба Яга учится читать»

2

Развіццё мыслення, глядзельнага ўспрымання, арыентацыі ў прасторы

«Баба Яга: Пойду туда, не знаю куда»

3

Развіццё зрокава-маторнай каардынацыі, памяці, увагі, славесна-лагічнага мыслення

«Весёлые моторы»

4

Развіццё сенсомоторной рэакцыі, граматычнага ладу прамовы, мыслення

«Алик. Скоро в школу»

5

Развіваць уменні суадносіць прадметы, глядзельнае ўспрыманне, мысленне

«Незнайкина грамота»

6

Развіццё розных матэматычных навыкаў

«Состав числа»

7

Развіццё часовых уяўленняў, глядзельнай памяці, мыслення

«Лента времени»

8

Развіццё часовых уяўленняў, глядзельнай памяці, мыслення

«В городском дворе»

Раздзелы сайта