|
Пройдзена ў класе (калі працавалі па падручніку)
|
Дамашняе заданне
|
5 клас
|
1
|
сусв. гіст.
|
§ 16
|
|
2
|
матэм
|
р. 3 § 16, № 356,357 (а,б,в),358
|
р.3 § 16 № 361,362
|
3
|
рус.мова
|
М.Лермонтов “Бородино”
|
И.С.Тургенев “Муму” прочитать
|
4
|
ГЗС
|
|
|
5
|
бел.мова
|
пр. 176
|
§ 23 , пр.178
|
6
|
АБЖ
|
|
|
6 клас
|
1
|
прац.навуч
|
|
|
2
|
прац.навуч
|
|
|
3
|
бел.мова
|
пр. 328 (на выбар), 331, 333
|
§ 49 , пр. 329
|
4
|
бел.літ
|
с. 230-252
|
с. 255-263 (читать)
|
5
|
матэм
|
р. 6 § 3, № 58,59,60,61,62,63(а),74(б)
|
р. 6 § 3 № 63(б),78,79
|
7 клас
|
1
|
мастацтва
|
|
|
2
|
бел.мова
|
пр. 255
|
§ 36, пр.257
|
3
|
матэм
|
§ 28, № 256,258
|
§ 28, № 257,259
|
4
|
біялогія
|
§ 41
|
§ 41
|
5
|
англ.мова
|
Способы Выр.будущего времени в англ.языке
|
Test N 1;
|
6
|
ГЗС
|
|
|
8 клас
|
1
|
інфарматыка
|
§.21. Калонкі - практ. 2(гішп.),3 - шаблоны заданняў і відэаурок па спасылке (https://vk.com/infogramada?w=wall-193902895_21%2Fall) Спісы - прыкл.21.1, 21.2,21.6 - відэаурок па спасылке (https://vk.com/infogramada?w=wall-193902895_15%2Fall)
|
2
|
рус.мова
|
§ 37 упр.331, 333
|
§ 37 упр.335
|
3
|
англ.мова
|
Present Cort. v Past Continuous
|
|
4
|
матэм
|
§ 26, № 366,370
|
§ 26, № 367,368
|
5
|
фізіка
|
§ 32,33
|
§ 32,33
|
6
|
гіст. Бел.
|
§ 19,20
|
§ 20-21, п.1,2
|
7
|
інфарматыка
|
|
|
9 клас
|
1
|
англ.мова
|
Test N 1
|
Test N 1,3
|
2
|
фізіка
|
Лабараторная работа № 11
|
Пр25 (3,6)
|
3
|
матэм
|
р.4 § 17, № 4.184(а),4.185(а),4.186,4.188, 4.189(а),4.190,4.192,4.193(а),4.194,4.195,4.197(а).
|
р.4 § 17, №4.216,4.218,4.219,4.220
|
4
|
грамадазн.
|
Абагульненне, Тэма 3
|
Стар. 158-159
|
5
|
прац.нав.
|
|
|
6
|
біялогія
|
§ 39
|
§ 39
|
7
|
ГЗС
|
|
|
10 клас
|
1
|
руск.літ
|
А.П.Чехов
|
Прочитать рассказ “Ионыч” с.221-237
|
2
|
прац.нав.
|
|
|
3
|
геаграфія
|
§ 51 пр.работа № 9
|
§ 51 пр.работа № 9
|
4
|
матэм
|
П.1,2па падручніку Алгебра 11, № 1.30, 1.34,1.36(1сл),1.37
|
П. 1,2 № 1.31, 1.36(2),1.38
|
5
|
інфарм.
|
§8. Структураванне інфармацыі з выкарыстаннем інфарма-цыйных мадэлей + Структураванне тэкставых мадэлей з выкарыстаннем стыляў, генерацыя зместу
|
2 графічныя мадэлі і шаблон для генерацыі зместу - https://vk.com/infogramada?w=wall-193902895_34/all
|
6
|
прац.нав.
|
|
|
|
|
|
|
11 клас
|
1
|
матэм
|
Перпендыкуляр і нахіленыя. № 6 В-1,15,5,25,57,59
|
№ 6 В-2,16, 58, 60 ПаўтарэннеТрохвугольнікаў.
|
2
|
ГЗС
|
|
|
3
|
інфарматыка
|
Паняцце пра каскадныя табліцы стыляў (CSS)
|
https://vk.com/infogramada?w=wall-193902895_35%2Fall - заданне, прэзентацыя і зыходныя матэрыялы для работы ў pdf-файле. Поўная інструкцыя ў прэзентацыі і відэауроках
|
4
|
англ.мова
|
|
|
5
|
гіст. Бел.
|
|
|
6
|
фізіка
|
§ 35
|
§ 35 , пр. 22(1-3)
|