Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Архіў навін

04.01.19

Падвялі вынікі II чвэрці

28 снедня 2018 года ва ўстанове адукацыі быў праведзены педагагічны савет па тэме “Дыферэнцыраваны падыход у арганізацыі адукацыйнага працэсу як сродак рознабаковага развіцця асобы вучня”

Форма правядзення: круглы стол

 

Мэта педагагічнага савета: матывацыя дзейнасці педагагічнага калектыву па ўкараненні дыферэнцраванага падыходу ў адукацыйны працэс.

Задачы педагагічнага савета:

  1. Абмеркаваць вынікі работы настаўнікаў па выкарыстанні дыферэнцыраванага падыходу на ўроках з улікам індывідуальных магчымасцей і здольнасцей вучняў.
  2. Выяўленне метадаў дыферэнцыраванага навучання, якія выкарыстоўваюць настаўнікі на вучэбных занятках, аналіз іх эфектыўнасці.
  3. Правесці аналіз работы настаўнікаў з высокаматываванымі вучнямі, з вучнямі, якія маюць цяжкасці пры вывучэнні вучэбных прадметаў, вызначыць дадатковыя меры, якія дазваляюць скаардынаваць работу настаўнікаў-прадметнікаў з дадзенай катэгорыяй вучняў.
  4. Выяўленне праблем, якія ўзнікаюць ў рэалізацыі дыферэнцыраванага падыходу ў вучэбным працэсе, вызначэнне шляхоў рашэння выяўленых праблем.
  5. Павышэнне ўзроўню кваліфікацыі настаўнікаў па пытаннях рэалізацыі дыферэнцыраванага падыходу ў арганізацыі вучэбных заняткаў.

 

Павестка дня:

№ п/п

Пытанні для абмеркавання

Адказны

Рэгламент

1.

Даклад па тэме “Дыферэнцыраваны падыход у арганізацыі адукацыйнага працэсу як сродак рознабаковага развіцця асобы вучня”

Няхай Т.В.,  намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

Да 30 хвілін

2.

 Абмен вопытам педагогаў установы па праблемным полі педагагічнага савета.
Выступленні па тэме:
“Дыферэнцыраванае навучанне ў пачатковай школе”

“Рэалізацыя прынцыпаў дыферэнцыяцыі ў працэсе выкладання вучэбных прадметаў”

 

 

 

“Дыферэнцыяцыя навучання: псіхолага-педагагічная падтрымка высокаматываваных і слабапаспяваючых вучняў”

Чернявская Н.Г.,
настаўнік пачатковых класаў

 

Луцковіч М.С., настаўнік рускай  мовы і літаратуры,
Корзун Л.А., настаўнік фізікі
Тапырык В.В., настаўнік біялогіі і геаграфіі

 

Дзенісевіч С.А., педагог-псіхолаг

Да 10 хвілін

 

 

Да 10 хвілін

 

 

 

 

Да 10 хвілін

 

Раздзелы сайта