Зацікавіўшыся гэтай праблемай, Насця вырашыла трэніраваць сваю памяць і па рэкамендацыі настаўнікаў пачала вучыць вершы. Вучыла іх кожны дзень на працягу 30 дзён (кожны дзень па вершу). Выбірала розныя і кароткія і доўгія, зразумелыя і незразумелыя. Яна таксама правяла даследванне сярод вучняў школы, хацела даведацца якімі спосабамі яны карытаюцца, калі вучаць на памяць вершы.
Разам з настаўніцай Фурс Н.П. аформілі даследчую работу “Сакрэты памяці”. Яе прадставілі на суд журы конкурса “Я - даследчык”. Прызавога месца Анастасія не атрымала, але карысць ад праведзенай работы атрымала: памяць сапраўды палепшылася, аб чым сведчаць і адзнакі па вучэбных прадметах, а таксама патрэніравала і сваю сілу волі, бо ніводнага дня не прапусціла.
Падобныя тэмы:
- 25.11.2016 Абласны этап Рэспубліканскай алімпіяды па фінансавай граматнасці
- 31.10.2016 Дыплом трэцяй ступені на конкурсе даследчых работ
- 30.10.2016 Ад "фінансаў" да "алімпійскіх надзей", 300 талантов для Королевы
- 29.10.2016 Як пройдуць восеньскія канікулы для адараных і высокаматываваных
- 17.09.2016 Графік правядзення турніраў БА "Конкурс"
- 23.06.2016 Лепшыя з лепшых. Медалісты і выдатнікі вучобы -2016
- 02.03.2016 На рэспубліканскім узроўні
- 15.6.2015 Дасягненні ў 2014/2015 вучэбным годзе
- 08.04.2016 Вынікі алімпіяды па беларускай мове і геаграфіі
- 24.03.2016 Лепшыя сярод лепшых. Вынікі за тры чвэрці
- 29.12.2015 Рэйтынг найбольш здольных вучняў
Каменцім у Кантакце: